Torsdag

har varit hemma idag, mådde inte bra igår kväll, så gick och la mig jätte tidigt,
 men mådde inte bättre när jag vaknat, har inte gjort ngt specielt. kollat på säsong 1 av Oc, och druckit hur mycket te som helst , :)

igår var vi på statsvandring och hade redovisning i stan, rätt mys :),  vi var i grupp 2, så hade nästan 2 timmar att göra vad som helst på. så jag och 2 kompisar satt oss först på mcdonalds,och drack kaffe,riktigt kul där inne faktikst haha, sen drog vi runt, kollade lite affärer och så, köpte en tröja.

var väl hemma vid 4, åt middag och sen så började jag må dåligt. imorgon ska jag åka till åkersberga och hälsa på farmor och morbror, länge se det :)

pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0