8 Mars, Börjar igen.

Hejhej!
Nu är jag förhoppningsvis tillbaks, ska inte lova något, för jag kanske slutar igen, men vi får se, just nu vill jag iaf inte sluta, Har ju knappt börjat igen ;)!
Har inte skrivit på länge, yes i know, har inte orkat, haft tid eller lust..
Men det har jag iaf nu! ;D

Jag praktiserar just nu, på restaurang, riktigt jobbigt, men kul! Så helgen har varit välbehövlig, har varit slut hela veckan ;)
har inte gjort så mycket nu i helgen, kollat på film, shoppat, vilat,tränat, träffat familjen och sett ännu mera film ;)
Kollade nys på Hotel Rwana, den var bra, men riktigt hemsk, och sann... :/

Köpt skitsöta skor från HM har jag också gjort, helt galet söta ;)
Har köpt ca 6 skor under tiden jag inte har bloggat som jag kan vissa sen, men här är de jag köpte i helgen iaf


Nu ska jag ut och gå en stund, har nys ätit, kikärtsbiffar, riktigt gott ;)
puss!


Kommentarer
Postat av: juliasbullar.blogg.se

kämpa med bloggandet! :D haha



söte :*

2009-03-08 @ 20:29:42
URL: http://juliasbullar.blogg.se/
Postat av: Alshammar - Style As Lifestyle

vad mkt skor du köpt:)

2009-03-28 @ 18:57:20
URL: http://halshammar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0