Fredag

Sista dagen på praktiken idag, skönt men ändå lite sorligt, kommer sakna det,iaf alla härliga människor.
Hade med mig en smulpaj med banan,hallon,jordgubb och russin och så vaniljvisp till det. faktikst rätt gott :) säger jag som inte gillar paj annars, haha. men den här hade jag gjort! (a)

Vet inte riktigt vad som händer i helgen. Imorn ska jag iaf till åkersberga och fira min kusins barn som fyller 2 år, en riktig gullunge det!:) som sakt, inga andra planer.
Nu sitter jag här och dricker chai te, mums. Åt precis en riktigt god middag. Enchiladas. och svarta böner, oliver och guakomole till det, inte helt fel!'
Ska iaf dricka upp mitt te och sen nog hämta en kopp till, så mjo, skriver nog i morgon :) pusshej!


haha, sitter vid datorn nere. och där har jag inga bilder, men hittade den här som min kära syster hade sparat ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0