Lördag

Sitter här och dricker te, är jätte trött. Har nys dushat och innan det så var jag ute på en power walk ;)
Har varit i Åkersberga och firat min kusins älsta dotter som fyller 2 den andra december. Sjukt söt. men det var mysigt. innan så var vi i täby centrum ett tag, fast det var rätt tråkigt. men hittade världens mysigaste tofflor/strumpor iaf, mohaha. underbart mysiga :).

Imorgon ska jag troligtvis åka till Skärholmen. behöver köpa några julklappar och så gillar jag det centrumet. imorgon kväll har jag dans, (dansar street och dancehall) och imorgon är det sista gången.

Åt rester från igår till middag, lika gott som igår. nu är jag sugen på russin, men dom är tyvärr slut :(
ska leta efter något annat gott, byebye ;)

 





Kommentarer
Postat av: NatursmyckenUF

fin blogg, besök vår blogg för fina naturliga smycken.

2009-12-01 @ 16:03:42
URL: http://natursmycken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0