Fredag

Började imorse vid tio över 12, och skulle egentligen sluta vid halv fem, men vi hade inte vanliga lektioner, utan pratade med lärarna i de olika ämnerna och så.
På måndag och onsdagar kommer jag ha en lektion. på måndagar börjar jag tre och slutar tio över fyra & på onsdagar börjar jag halv nio och slutar 20 i tio om jag inte minns helt fel.

Är fortfrande sjuk. Känns som om jag aldrig blir frisk. är jätte förskyld och halsont/huvudvärk och sen är 'matförgiftningen' eller vad det är, inte helt bra eller. och så feber från och till. yeaah. -.-
gaah. vill bli frisk nu,vill träna.  skulle haft match på söndag, men den kommer jag få hoppa.

Vet inte vad jag ska göra i helgen, beror mestadels på hur jag mår. och nu känner jag mig väldigt negativ. haha men vi ska iaf grilla till middag( hoppas det smakar ngt iaf ;b) och ha gäster som jag tänkte smitta ner. (a) puss


Kommentarer
Postat av: Emma

SV: Hihi, tycker du? :D Ja visst är den, funderar på att slå till haha :)

2010-08-21 @ 19:10:50
URL: http://emloves.blogg.se/
Postat av: emelie larsson

Fin bild kramkram

2010-08-22 @ 08:43:05
URL: http://selenagomezfanblog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0