soccer ;D

Har bara haft en enda lektion idag, Engelska C från kl. 15.00- 16.10, fast vi fick sluta när vi var klara med en uppgift, så slutade nog ca 20 minuter tidigare :)

Nog om det, vaknade av mig själv vid åtta imorse, kollade lite tv, åt frukost & drack kaffe. Älskar att äta frukost, när man inte är stressad vill säga, sitta och läsa i någon tidning, kolla runt på bloggar eller sitta och prata. mysiigt!

Fick möta upp syster imorse för hon lånade mitt busskort igår och hade råkat tagit med det till skolan idag -.-  Möte upp henne vid 25 över 9 ( så hann med tåget iaf :) ), och sen åkte jag och gymmade. Första gången på lite över två månader. Men det gick bra, man märker att man blivit lite svagare, men kan jue bero på att jag varit sjuk också ;) Är fortfrande lite förskyld, men mest hostig. Nu ska jag strax iväg på fotbollsträning, första på två veckor. ( varit i bulgarien & sen sjuk)


Men nu måste jag byta om och sedan cykla dit! börjar halv, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0