Tisdag

Skolan gick bra, hade kökslektion idag, (som jag inte gillar alls vanligtvist) men idag var dte helt okej :) Jag fick göra efterrätten som var en slags äppelkaka med vaniljkräm och smuldeg. Sen gjorde jag flarn och äppelsirap också. Hade ingen idrott idag och vi var klara med städningen i köket ganska fort så slutade vid kvart över två.
Kom hem till tre och böt om och sen gick jag för att jobba, :) Gick väldigt bra tycker jag, och det var kul.
Mycket att lära och mycket att göra, men då går tiden också ganska fort (:

Nu har jag precis ätit middag och nu sitter jag äter russin, hiih. Slutade lite efter åtta iaf, och ska jobba på fredag efter skolan igen. Imorgon börjar jag halv nio och slutar kvart i 10. haha skön dag. ;)

Nu ska jag vila, har stått upp sen kvart över 8 idag, förutom vid lunchen då,så är helt slut i kroppen och huvudet ;p / puss


Kommentarer
Postat av: ingrid

va gott det lät med äppelkaka! :D

2010-09-01 @ 20:03:44
URL: http://p0llys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0