Torsdag

Sitter här och har nys ätit lunch, nu äter jag cashewnötter & dricker te, :) Har suttit ute och läst tidningar ett tag, men solen försvann och det var inte speciellt varmt ute utan solen ;)

Har inga planer inför dagen alls, känner mig jätte trött? haha, trött jämt nu för tiden. Borde iaf börja packa idag, men får se hur de blir, brukar bli dagen innan eller samma dag som jag åker. Svårt att packa, veta vad man ska ha med och hur mkt och så ;b

Imorgon bitti vid nio ska jag iaf åka till stan och möta upp en tjej och hämta en kjol som jag vann på auktion. haha hon skulle åka bort så det var enda tiden det funkade. och jag ville hämta deen innan jag åker, skulle inte hinna få den om den skickades. (: och så ska jag träffa Katja, allt för länge sen sist.


Kommentarer
Postat av: julio

; tack du :-)

2010-08-05 @ 22:11:47
URL: http://julioss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0