Juldagen

Idag kommer släkten från pappas sida hit, mys! Ska få träffa min kusins bebis, Love för första gången! Jag jobbade sist min familj var där, så jag har inte träffat honom än. Har en set med body och byxor som hon egentligen skulle fått då, men hon får de idag istället. Med barbapappa, så söt!

Idag skulle jag egentligen både jobbat och sen gått ut med lite vänner ikväll, men jag är inte frisk nog för varken heller, så blir en lika lung kväll som igår. Men då har jag tid att vila iaf, :)

Ha en underbar dag, har förinställt några inlägg under dagen! Har varit så dålig på att blogga på sistonde, så nu ska jag försöka att bättra mig ;) lite iaf (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0