SATURDAY 4/12

Hej! Somnade ganska tidigt igår och sov ut, gud så skönt! Känner mig piggare än på länge :) Åkte med mamma till Karlssons vid tio ungefär ( typ rusta butik, för er som inte vet ) Hon hade sett en ljusstake som hon tyckte var jätte fin och som hon trodde jag skulle gilla. Så den köpte vi, sen köpte jag en en annan ljus sak och tre gosedjur, till min kusins barn. Kunde inte låta bli, de var jätte söta & hur mjuka som helst Blev en blomdekoration och ett litet ljusfat också.
Nu har jag precis ätit lunch, blev nudlar, majs & kikärtor. Och kollar lite på någon julfilm som går på tv. Imorgon är det andra advent, tiden går så fort! Ni får ha en bra dag! Jag ska röra mig mot jobbet om ungefär sådär 40 minuter. Puss!
Så här ser jag ut idag, pigg & osminkad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0