TRÖTT

Hej! Kändes himla onödigt att åka till skolan imorse, men men så blev det! Åkte till Kista med Katja efteråt och kollade julklappar, köpte ingenting :) Eller nu ljög jag, kaffe köpte jag! Haha var väl hem vid halv två, då åt jag glass och sen var de att göra sig iordning för jobbet. Jobbet gick bra och var extra roligt idag när jag jobbade med Katja. Tiden gick iaf väldigt fort.

Imorgon har jag kökslektion och sen ska jag jobba, hinner inte ens hem där i mellan, men men. Jag klagar bara lite xd Vet inte vad jag ska göra efter jobbet, dvs om jag orkar göra något xd
Känner att jag är väldigt trött just nu, har varit i stort sett hela dagen, ögonen rinner och ryggen är öm, xd
Hahah, sov gott!

Kommentarer
Postat av: Nike

Ja precis, då är det ju en annan sak. men som du säger görs det till en så opersonlig sak när så många har det, knappt genomtänka osv. :)

2010-12-02 @ 23:47:09
URL: http://Niike.devote.se
Postat av: erikaolsson

Hej, jag såg att du var intresserad av löshår, jag har mörkbrunt äkta löshår hemma som är ca 45cm långt, det är tre delar som är dubbelsydda två gånger. jag säljer det för 250 :- har även en till sådan, så vill du ha två så kostar det 350.. Så är du intresserad och vill ha bilder eller något så kommentera på min blogg :) KRAM

2010-12-03 @ 12:13:33
URL: http://erikaaaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0