tiiisdag!

Har nys ätit lasagne, as gott. mamma hade gjort två, och båda blev galet goda!
första lektionen var inställdidag . så kunde ha haft sovmorgon, surt, men men, life goes on (; 
 mådde ganska dåligt imorse också, hade ont i magen och huvut, men fick alvedon.
sen hade jag servering, var sjukt mkt folk, men det var kul!
fast trodde jag skulle svimma efteråt, men det gick över.
sen hade vi körkorts teori, ganska kul faktikst & sen var jag hemma vid fem!

ikväll blir det träning& sen ska jag försöka lägga mig tidigt, dt kan behövas, jobbigaste dagen imorgon, suck, (:

pusshej


Kommentarer
Postat av: Belma

Ja! Det låter ju som det,men hoppas verkligen inte det..<3

2010-02-04 @ 21:39:35
URL: http://belmiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0