21;30

sitter & dricker juice, apelsin&fikon och sen tror jag dt var ngt mer.. jätte god iaf :)
har hunnit äta, träna spinning en timme & dushat, sen senast, & nu börjar jag bli lite små trött :p

imorgon ska vi fira ellen med mammas släkt vid ett, & senare ska jag antagligen se på bio, :). fast vet inte vad än, någon bra film som går nu?  :b
vet knappt ngra filmer som går just nu, bara new moon&avatar, men tycker den sistnämnda verkade lite skum ;p

nu ska springa ner& kolla om dt går ngn bra film på tv, annars går jag nog och lägger mig ;)
ha dt bra, puss!

 


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Sv: tack så mycket :)

2010-01-01 @ 23:48:41
URL: http://lifeaslovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0