Lördag :)

Sitter och kollar lite bloggar, väntar på att tvätta ut hårfärgen :),
jag håller på att göra ljusare slingor! får se hur dt går, sist jag gjorde blev det ingen skillnad, alls ;b
vill fortfarande ha mörkt hår men sist jag färgade dt mörkt blev dt för mörkt,
nästaan svart & dt passar inte på mig :)

riktigt seg dag idag, vaknade vid kvart över nio imorse, & sen dess har jag ätit frukost, lunch, varit på willy's och ica och kollat på en film som gick på tv, almost faumos hette den, var väl rätt bra :) passade iaf in idag!

juste läste ut ljudet av ditt hjärta, den var bra men tycker tvåan är bäst hitills :), ska nog börja med fyran senare idag om jag orkar ;)
men jag skriver kaanske mer ikväll, får se, annars ha dt bäst!


Kommentarer
Postat av: Anonym

får vi se bild på resultatet :D ?

2010-01-09 @ 18:24:53
URL: http://saarrraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0