-

Hej! Nu sitter jag och äter lunch, blev dock bara yoghurt med mussli. inte ett dugg hungrig, men måste äta något innan jobbet. Skolan gick bra och känns som jag inte varit där på evigheter.. dock tror jag febern har kommit tillbacka, svettas & fryser om vartannat.
Men tar två tabletter innan jobbet, så det ska nog funka! Sen ska jag försöka plugga när jag kommer hem, gaah. Blir alltid så att jag tar tag i saker i sista minuten. inte bra alls! Första gången den här terminen som jag gick i mjukis byxor också. haha hade lovat mig själv att inte göra det, men jag skyller på att jag faktiskt inte mår bra ;)
Hann måla naglarna i morse, tänkte egentligen ta bort de jag hade ( hade rött från i helgen) men målade över istället (a) men blev faktikst ganska bra endå, syns knappt ;)

Kommentarer
Postat av: A.

Svar: Ja. :)

2010-11-24 @ 16:26:42
URL: http://sadeta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0