Fredag

Inte hunnit blogga, men jag lever iaf!
Igår hade jag idrott - volleyboll, som var as kul. Fast mina skills har försvunnit tror jag xd Sen åkte jag till Jakan för att färga håret. En gammal vän & hennes kompis som går Frisörlinjen behövde någon att färga håret på :). Blev jätte nöjd, typ ljustbrunt nu. Jätte duktiga var dom! Nu behövs det bara klippas :) Efter det blev det jobb till åtta.
var as trött när jag kom hem, men det gick över (a) somnade vid ett kanske :)
och imorse försov jag mig såklart. Vi skulle på yrkes mässa, och innan det samling i aulan, men blev endast mässa för mig. As tråkigt var det, så blev snabbt ditt sen hem :)
Nu sitter jag vid köksbordet, ätit lunch, druckit 2 koppar te och nu håller jag på att brygga kaffe xd
Ikväll blir det maskerad hos Julia, mohaha. kul! Får se vad jag ska vara sen ;) Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0