Lördag

Kom hem från jobbet för ungefär en kvart sedan. Jobbet gick bra och tiden gick relativt snabbt, :)
Nu är jag trött & har jätte ont i munnen.. har två visdoms tänder som håller på att växer, bara det att de får inte plats, så de brukar växa och göra ont i några dagar, sen så är det bra i någon/några veckor och sen börjar det igen. Uww, det gör så ont. Ska ringa tandläkaren på måndag. vill dra ut dom, men min tandläkare suger.
-
jaja, negativ jag låter ;b Gårdagen var iaf väldigt lyckad & as kul! haha. De enda var väl att alla tyvärr inte var utklädda ;) Kom inte hem så sent, tog 9 över ett tåget hem om jag inte minns helt fel. och låg i sängen vid halv tre. Vaknade vid kvart i åtta imorse, men somnade om till kvart över tio. Åt frukost, städade & sen helt plötsligt skulle jag till jobbet ;)
Rensade mina garderober och tog ut allt och la in de fint/hängde upp. Haha så nu känner jag mig duktig, bara lite saker kvar på golvet & dammsugning kvar nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0