Sitter och äter nu, har precis

Sitter och äter nu, har precis duschat, och innan dess var ute och sprang i 45 minuter. Riktigt skönt och gick väldigt lätt idag, :) Tiden har verkligen runnit iväg idag, måste ha dragit ut och sprungit vid halv elva ungefär. Ska försöka att gå och lägga mig relativt tidigt, imorgon blir det jobb, börjar 8.30! Sen blir det antagligen stan med Julia, för lite shopping och kanske bio :)
Blir nog super kul!

Tänkte leta efter en halsduk med luva, som Emma köpte härom dagen och sen vill jag ha 'stay-ups' med spets,haha, tycker det är super snyggt, bara man matchar det rätt! Ska se om jag hittar någon snygg outfit bild, så fall lägger jag in den. Annars får ni ha en bra kväll ;)!
Från H&M, 70 kronor.

Kommentarer
Postat av: Emma

Vart är det du springer när du är ute? :D Vill också börja springa, men vill inte springa i skogen när det är mörkt eller mitt ute på gatan där alla ser haha :D

2010-11-06 @ 10:10:55
URL: http://emloves.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0