Today

Hallå! Jobbet gick bra & tiden fort, fick besök av Katja och sen kom Jossi förbi en stund, så tiden flög förbi! Tog en värktablett innan och en under tiden jag jobbade, funkade bra det! Hade med mig wok i matlåda som var riktigt god, var två olika wok. den ena gjorde jag och Katja i söndags & den andra pappa igår, och sen majs till det :)

Invigde löpbandet mamma köpte för kanske en månad sen..? Brukar föredra att springa ute, men idag var det storm & sen så är det is under snön &  så var de faktikst himla skönt att springa på bandet. Har inte mått bra på ett tag pga tänderna, så har inte tränat på en vecka nu. shame on me ;) Nej men det var riktigt skönt, körde bara 5,4 kilometer och det tog 35 minuter.
Nu ligger jag i sängen med datorn på magen, mys, varm blir man iaf! Imorgon börjar jag vid halv nio och slutar vid tio och sen har jag jobb vid tre. Skriver nog inte mer idag, men blir nog imorgon. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0