Jag vill...

1. bli frisk
2. & kunna börja träna igen
3. åka utomlands
4. shoppa (a)
5. få en makeover!
-
Sitter i soffan och dricker kaffe. Fick precis ett 'näs-blod-anfall', uuw. haha nej men de gånger jag blöder näsblod så kommer det från ingenstans och det är inte direkt lite eller. Ätit lunch har jag också. Är hemma från skolan, är less på detta. Vill bara bli frisk och pigg, NU! Gaah. Underhåller mig med att läsa engelskaboken, kolla annonser och läsa bloggar.. känns som detta sakta men säkert börjar bli min vardag, tyvärr. (a)

Kommentarer
Postat av: Julia

sv: Åh vad kul! Jag är ju inte hemma dagen då auktionen går ut men jag kommer att mejla dig på måndag om du vinner :)

2010-10-13 @ 14:34:53
URL: http://byjuli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0