Måndag

Hej! Vaknade vid tio imorse, någon galning som inte slutade ringa. Men kändes som det var dags att gå upp iaf! Kollade på film, åt frukost och kollade på annonser på hundar. haha, yes! Var med en liten hund i filmen, och jag blev kär. herregud så söt! Men pappa är allergisk, men jag kollade efter hundar man kan ha endå såklart. Men vet ni vad min älskade pappa gör när jag berättar om mina planer? Han bara skrattar, :( haha, men det skulle vara så mysigt! En liten hårig sak, som var lika galen i mig som jag i honom!

Vid halv tolv fick jag något slags ryck och skurade och gjorde rent hela badrummet. haha, kan ju säga att det inte var så trevligt där inne. Fast det är inte det lättaste att hålla rent när man håller på att renovera och det står saker precis överallt -.-
Engelskan gick bra, inte alls många där. Kom hem vid kvart i fem och åt väl middag ungefär en halvtimme senare. Har fotbolls träning klockan sju, så därför fick de bli tidig middag, :)
Juste! Gjorde världens fynd i helgen. haha. Nej men mamma kom in i köket och berättade att hon hade varit på vinden ( vi har två vindar som ligger längst med huset & sen har vi en vind uppe, asso under taket, eller hur säger man? )  Men vi använder bara de två som man kan gå in i, det vill säga dom längst med huset, som bara råkar ha ingång i mitt rum. nu blev det världens historia om våra vindar också? Men tillbaka till saken!

Mamma hade hittat en jacka där, och frågade om det var min. Nej? sa jag, hade inget minne av den jackan hon beskrev. Men sen gick jag ju såklart in på vinden för att kolla vad det var för någon. En svart vinter jacka med pälskrage som gick över rumpan. En sån jag typ velat ha/behövt ett bra tag nu? och det roliga var, att visst var det min också. Köpte den för 2 år sen på kaphal. Men den var i barnstorlek, 164 så den är lite kort i armarna, därför jag inte använt den alls. Men provade den och den satt bra över allt, bara det att armarna är liiite korta, men köpte vantar på monki förra veckan som är väldigt långa, så med dom funkar det perfekt, Så nu har jag ännu en jacka jag kan använda i vinter!

Oj, vilket inlägg det blev nu då. ;) Nu ska jag börja packa och byta om inför fotbollen. Ha en bra kväll! puss


Kommentarer
Postat av: ebba delin

SV: Ja dom finns kvar! Du får maila mig på [email protected] för jag ar inte tid.

2010-10-25 @ 20:04:03
URL: http://femtonveckor.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej! :) ja skorna finns kvar och jag kan mötas upp i stockholm! :)

2010-10-29 @ 12:55:26
URL: http://kladgarderoben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0