SUNDAY

Igår var jag i Skärholmen hela dagen och sen åkte vi till Kista en stund på vägen hem. Hittade en massa, bland annat en jacka & skor. Kom hem vid 6 kanske, åt middag och gjorde mig i ordning för att dra till MP med två kompisar. Var ganska kul, kom hem vid halv tre och somnade nog en stund efter tre. Och vaknade tidigt, typ 20 över åtta. Typiskt mig ;b

Idag har jag varit i stan för det var en tjej som skulle köpa en väska av mig och en som köpte en jacka, yeah :) Var på uppdrag från pappa att leta Disney klassiker på Hötorgsloppisen också, hittade två, så han blev glad!

Kom hem vid 2, åt lunch och sen tog jag kvart i två tåget till Jakan, tränade Cirkelfys med Katja, det var jätte kul! Men gaah, shit vad jobbigt det var. Mina armar var riktiga spagetti armar efteråt!

Nu har jag precis ätit middag & lite cashewnötter.. (a) och glor jag på Top model. Funderar på att dra ut och jogga eller något sen, hmm. Hoppas jag orkar?! ;)

Kommentarer
Postat av: Emma

Visa bild på det du köpte! :D:D

2010-10-18 @ 10:52:02
URL: http://emloves.blogg.se/
Postat av: Emma

Ääsch, det blir mina bilder också x)

Haha, men jag tycker den är så tråååkig och så har jag inget att skriva om.. Men ska försöka ha den kvar! :D

2010-10-18 @ 11:01:12
URL: http://emloves.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0