Tisdag

Började skolan 8.15 i morse, kökslektion. wiihow, bästa, eller inte. Gick inte att vara på bra humör där inne idag, fy fan asso. Hatar kök, och hatar egoistiska personer, uww.
Vid kvart i tre hade jag idrott, som jag föresten kom sent till pga kökslektionen, gah. Men idrotten var kul och jag blev glad igen.. (a)
Fick föresten hem mina converse igår, och dom är så fina. Dom är inte i tyg eller, så funkade i regnet, det gillas!
Imorgon har jag aktivitets dag, hade egentligen bara Engelska C, men tyvärr, inte imorgon. Efter skolan ska jag iaf träffa Emma för en fika, sen blir det träning med Katja, Cirkelfys!
Men nu ska jag hälsa på mormor & morfar.. och Rosy såklart! Det var allt förlänge sen, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0