Today

Hej! Slutade tidigare idag, då vi hade svenska prov sista lektionen och man fick sluta när man var klar.
Fick ett sms av H&M att mitt paket hade kommit, så jag hann bara hem innan jag cyklade för att hämta det.
Hade också fått min bikini som jag hade budat hem. Jätte fin var den! Sakerna från H&M var också fina, kom dock bara ett par skor, väskan och Ellens skjorta. Leopard skorna var jätte fina, dock är jag rädd att de kanske var lite små. Resten kommer senare.

Ska troligtvis möta upp Emma ikväll, och köpa väskan som hon sålde, :) Sen har jag inga planer för ikväll, tänkte åka till Kista och lämna tillbaka väskan jag köpte från Next. Den är jätte fin, dock är den jätte hård, typ plastig. Men tror inte jag orkar åka idag, men vi får se.

Kommentarer
Postat av: Ayse

Det finns turist områden som är riktigt fint där borta. Skjukt kul är det där! :D

2010-10-15 @ 17:40:53
URL: http://aysess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0