-

Hej! Ska strax sova men tänkte skriva en snabbis innan.
Gick till jobbet vid fem, ingen lust alls, men mådde lite bättre och efter två kaffe så kändes det iaf bättre. Kom hem vid tio över åtta, åt middag och vilade ett tag. Tog en ipren och mådde mycket bättre, så jag drog ut och sprang i 45 minuter. kanske inte det bästa, men det var jätte skönt. huvudvärken är helt borta nu också. Nu har jag precis dushat, ätit en snabbis och nu dricker jag juice ;b

Ljumsken har iaf varit bättre, gjorde ont i morse men blev bättre, och när jag sprang kände jag den knappt alls. stretchade ioförsig både förre och efter. :)


haha, osminkad och i pappas gamla t-shirt ;p


Kommentarer
Postat av: Anonym

FINA GREJER TILL BILLIGA PRISER!!



* MASCARA

* KLÄDER

* KLÄNNINGAR

* SKOR

* SMYCKEN



http://XPRICE.BLOGG.SE

2010-09-26 @ 16:39:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0