21;51

Har precis dushat och nu sitter jag och äter och dricker vanilj te, mums :)
ansiktsmask har jag också.
Ska se klart filmen alldeles strax, har kanske 30 - 40 minuter kvar.

Men tänkte tipsa om en träningsdvd jag fick för läänge sen i någon tränings tidning?
 (dessvärre har den varit borta jätte länge, men nu hade pappa hittat den)
Den riktar sig på ben och rumpa iaf, och jag tycker den är jätte bra, känns värkligen. Första gången jag körde den hade jag träningsvärk i flera dagar xd 

Vet tyvärr inte om man kan få tag i den längre, men på gymglam.se så kan man hitta massor av övningar bland annat de som är med i videon.
:)


Kommentarer
Postat av: LIENE

sv: jag måste också ha min före=) i vilket fall, hehe.

2010-09-06 @ 18:17:20
URL: http://lienesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0