Hemma igen

Slutade tidigare på Engelskan och var hemma vid 20 i tio. Nu sitter jag och dricker te, äter cashewnötter och kollar på VMA's 2010 ;)

När jag hade slutat och stog och väntade på bussen som sedan kom  så stog det något konstigt på den och så såg den lite annorlunda ut, så jag stog kvar, trodde det var en annan buss såklart, men haha busschaffören ropade något så jag gick fram frågade om den gick til Bro. och visst gjorde den det. Så chaffören började berättade en lång historien om att bussarna var lånade från gävle och att dom inte hade hunnit fixa bussen, där av att det stog någon galen gata på den i stället, osv. haha han pratade nog med mig i fem minuter, sen tackade jag honom för att han hade fått med mig på rätt buss och gick och satt mig xd

Dagens 'outfit' kommer upp snart, nu ska jag dricka mitt te innan det blir kallt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0