Onsdagen den tionde Augusti

Godmorgon!
Gick upp för ungefär en timme sen nu, roliga var att jag hade ställt klockan på tolv och när jag tog upp mobilen för att kolla var klockan 11;59. Sovit ganska bra, trodde jag faktiskt inte att jag skulle. Ätit nudlar till frukost ( maten är slut höhö) och nu ska jag strax börja göra mig iordning inför jobbet, gaaah. Så himla taggad typ.

Gårdagens 'tjejkväll' spårade väl ut en smula kan man säga. Hahah nej men vi hade tjejkväll i sesådär en och en halv timme ungefär sen kom Nicke och Putte förbi. Blev bland annat bål, mojitos, tequila och en malibu drink med cocos! Blev faktiskt riktigt goda allihopa och bålen var väldigt uppsakttad.

Senare kom fem killar till förbi och vi fortsätte med dans, drinkar och spel till ungefär halv fem imorse, kan säga att då var jag en smula sliten då jag hade sovit två timmar natten innan. Men blev iaf en lyckad kväll enligt mig! Hade ett litet deep talk med ellen när alla hade gått, väldigt skönt. Behövs att bli påmind om saker man egentligen tycker är så självklara men man endå glömmer bort ibland.
Ska försöka lägga upp bilderna från igår senare, men nu blir det att fixa sig inför jobbet, Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0