WISH FOR SOMETHING MORE .

Gick och handlade mat efter jobbet, handlade middag och lite små grejer. Blev sen hem för att diska och sen vila i soffan med en skål glass, somnade efter ett tag och vaknade helt varm av att jag fick sms. Tänkte somna om, men det gick konstigt nog inte, fast jag var jätte trött. Så blev en dusch istället och efteråt började jag med middagen. Åt vegetariska vårrullar med wokgrönsaker, majs & kidneybönor.
Är nog den första riktiga middagen jag har ätit efter usa, om man inte räknar med icasalladen då ;)

Senare skulle Nicke komma förbi och kolla film, sen ska jag försöka gå och lägga mig tidigt idag, borde nästan gå nu tycker jag, då jag gick upp 20 i åtta, men får se hur det går (:
Har inga planer inför imorgon, lite sugen på bio, shoppa eller iaf göra något, men tar det som det kommer, orkar endå inte bestämma något nu. Är ledig både imorgon & tisdag, ska bli så HIMLA skönt, välbehövligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0