-

Inte så mycket bloggnig från min sida just nu, men skriver mest när jag har lust och inte bara för att. Så då blir det såhär i bland, inte mig emot alls, det behövs ibland.

Känner mig ganska förvirrad just nu, känslig och trött. Vill så mycket men det känns som mycket går emot. Blandade känslor och allting går så fort. Hinner inte riktigt med känner jag.

Ska försöka noja mig mindre över saker, ta det mer som det kommer och sluta oroa mig så. Inte låta små saker få mig ur balans, börja tänka lite mer på mig själv, göra sånt jag mår bra av.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej! jag har en bloppis där jag säljer massvis med kläder, skor & väskor, just nu vill jag bli av med allt så fort som möjligt & därför kan ni själva komma med rimliga bud om priset inte passar, hoppas att du/ni hittar någonting nu & att det passar, annars får jag be om ursäkt för kommentaren & önska dig/er en god fortsättning

http://saale.blogg.se



OBS!! SÄLJER ÄVEN LÖSHÅR!!

2011-02-06 @ 17:13:46
Postat av: Thowa

Fiiiin blogg!!



Ps. Har en pågående bloppis och vill bli av med allt... du lägger ditt egna pris ! :-)

2011-02-09 @ 13:31:13
URL: http://thowa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0