19/2

Hejsan!
Står på jobbet just nu, ganska så lungt, men det brukar det vara så här dags.
Har tagit på mig en extra helg då en av tjejerna jag jobbar med inte kunde, men inte mig emot.
Skulle egentligen haft match idag vid halv fyra, men laget vi skulle möta ringde återbud igår, de fick inte ihop till ett lag, tråkigt tycker jag, men vi ska iaf ha träning :)

Imorgon fyller min mamma år, men vi ska fira henne i kväll istället :) Köpte present till henne igår, men jag tycker sånt är himla svårt, inte blir det lättare när hon inte önskar sig något ;p haha.
Blir att träffa Katja senare ikväll också, hitta på lite äventyr med henne, mohaha.
nej, nu ska jag återgå till jobbet, Ha en underbar dag! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0