-

Dålig uppdatering igår, men somnade lite halvt i soffan så vid sju gick jag upp och la mig, somnade nästan på en gång. Så har sovit sen sju igår, fast vaknat några gånger då under natten.
Trodde jag skulle vara riktigt pigg nu på morgonen då, men nej sån tur hade jag inte (a)
Vaknade av att klockan ringde och jag bara hoppades på att jag hade ställt den fel och skulle få sova lite till. Huvudvärk hade jag också när jag vaknade, haha, Men nu sitter jag och dricker te, lite piggare trots allt och har nys ätit frukost ;)
Börjar vid halv tio idag och sen slutar jag vid kvart i fyra, sen blir det utgång till Lobby!
Ha en underbar dag, Puss!

Kommentarer
Postat av: jennie

åh va kul att gå ut! haha :)

2011-01-22 @ 15:32:47
URL: http://jhq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0