Taggad!

Jobbet gick jätte bra, mycket att göra och mycket folk! Vilket resulterar i att tiden går fort ;) Det gillar vi! Slutade halv tre och tog tåget en kvart senare, läste fel på öppetiderna och blev glad för att de stängde 18.00 Haha där fick jag, för det gjorde dom icke, stängde fyra som jag skrev tidigare. Så blev 36 minuter på löpbandet och sen armar/axlar. Fick sjus hem av en kompis mamma så var hemma tidigare än förväntat, skönt! :)

Kom hem vid 20 i fem ungefär och kände mig inte speciellt slut, så körde 31 minuter till på löpbandet här hemma, yeah! Känner mig grymt taggad nu, sammanlagt har jag sprungit lite mer än en mil idag, känns super.

Nu blir det liite styrka här hemma, sen en välbehövlig dusch följt av middag & sen kommer Katja hit och sen blir det som sagt utgång ;D!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0