Today

Hej! Inte hunnit skriva alls idag, fullt upp! Började kvart över åtta iaf med kök & idag var jag köksmästare, så vi lagade min meny. Blev riktigt lyckat och min lärare sa att det var en VG dag, så jag är helnöjd ;) Han fick också knippsa mitt lås på skåpet, haha! Slutade vit kvart över två och då var det att ta ner sig till ubg för idrott. Vi köre lite kamsport, riktigt kul! Fick lite skratt attacker, men det funkade hyfsat endå!
Fick skjus av Tomas hem & Julia hängde på, lämnade av mina saker hemma och sen tog hon & jag nästa tåg. Åkte till Kista och började med en fika, sne blev det shooping, i mängder. haha naae, men hittade massor! och så nöjd jag är, hittade en jacka, underkläder, 4 halsband och två linnen & så köpte jag ett halsband till mamma :)
Lyckad dag & nu är jag helt slut! Blir att sova när som helst, skriver imorgon, sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0