Yesterday

Slutade tidigare i skolan igår, så mamma kom och hämtade mig & vi åkte till Jakan. Hon skulle på födelsedags fest idag och ville ha hjälp med något att ha på sig, och till shopping säger man ju aldrig nej. (a)
-
Dessvärre hittade hon ingenting alls, men det gjorde jag haha. köpte en korsett, trosor & örhängen. Kom hem vid fyra kanske och då hoppade jag in i duschen, fixade mig lite grann och tog kvart över fem tåget med Katja för att åka till Kista, var inte direkt tänkt att vi skulle shoppa. eller jo, strumpbyxor skulle båda ha, men jag hittade ett par skor, armband & två örhängen (a) Träffade också på lite vänner, alltid kul! Sen blev det världens omväg hem, för vi missade precis tåget från Barkarby så vi hoppar på en Jakobsberg buss, som går igenom hela Viksjö, fyy fan. missade tåget gjorde vi också. haha!
Var hemma vid halv nio till slut iaf, så Katja kom till mig nio för att äta och sen fixa oss & ta kvart över tio tåget. Lyckad kväll & vi dansade en massa, hade mina nya skor, höga klackar(a) och det gick super, böt bara på vägen hem. Enda minus är alla äckliga sliskiga killar, ursh & fy! Kom iaf hem vid kvart i sex och somnade kanske en en halvtimme - timme efter det. och vaknade vid tjugo över nio idag. wihow! pigg tjej? Oja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0