2/6

Har precis kommit in, suttit ute i solen i ungefär en timme, så skönt :) Men nu fick det vara nog, är lite trött & seg men blev allt lite piggare av att vara ute!
Gick upp vid tio imorse och kände mig varken utvilad eller pigg någonstan, åt frukost och dushade men haha det gjorde inte mycket skillnad alls, åkte in till stan och gick runt där en stund, men blev underbart väder så kände att jag bara ville hem, så åkte hem och hamnade ute, mys! :) Hittade ett par short, ett linne och en väska/sminkväska? typ.
Vad som händer idag har jag ingen aning om, men vill göra något ;p
 Igår träffade jag några kompisar, gjorde inget speciellt, satt och pratade & bara chillade men redanvid tolv så sov jag nästintill haha, piggtjej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0