.

och jag tänker inte stå brevid. tänker inte se tiden passera. vill vara med, vill uppleva, istället för att bara se på, inte vara delaktig och ångra allt efteråt. Så svårt att leva för det man vill, istället gör vi som andra och låtsas som om det gör oss gott.  Det är då vi går sönder, blir till små bitar, det är då vi slutar se, blir blinda, försvinner och snart finns vi inte kvar. 
Någonstans borde det vara det ultimata, att finna sig själva och trivas, stå ut från mängden och bevisa att detta är du, att det är så här du vill vara. För varför leva efter någonannas vilja, när du endå kommer dö din egen död?
varför må dåligt, när du själv kan förändra. Du påpekar brister på andra, men det är dina egna som är värst. De som behöver förvandlas mest.
och att ångra allt som var, eller försöka förtränga det som hänt, kommer hindra dig från att leva, hindra dig från att vara du.


Kommentarer
Postat av: SUPERBILLIGT!

HEJSAN! Välkommen in och kika på min säljmarknad där jag säljer snygga kläder, accessoarer, elektronik och andra behövliga saker för en billig peng! Lägg gärna till mig på bloglovin för att se nyheterna före alla andra också! :)

2011-03-17 @ 18:13:34
URL: http://svartmarknad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0