-

Kom hem från jobbet ungefär 20 över åtta. Det gick bra, var väldigt lugnt, men tiden gick inte allt för sakta endå. Imorgon är min sista jobbdag, sen är jag ledig tills på onsdag. Ska bli så skönt! På måndag har vi studiedag också, det vill säga, ingen skola. Känns som det kan behövas.
Imorgon börjar jag vid halv nio och slutar vid halv tre. Efter jobbet ska jag träffa en vän för fika, :) och sen blir det träff med Jullan på kvällen! Känns som en dag att se framemot ;) Andra advent också!

Hoppas ni har en trevlig lördags kväll! Själv ska jag vila, kanske se klart filmen jag började tittade på idag och försöka inte gå och lägga mig allt för sent (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0