Måndag

hejsan ;)
sitter och äter lite mandariner, kom nys hem, varit ute och gått, sen träffat en kompis :)
blir ''tyvär'' ingen dagens outfit, kom på att jag har prov imorgon och måste börja plugga.. suck, men men ;)
ha en bra kväll, puss!

Måndag

Hej hej :)
har nys kommit hem från skolan, slutade 16.10, 40 minuter tidigare, skönt ;)
Ska äta om en stund, senare ska jag träffa en kompis och gå ut och gå ;)
Dagens outfit kommer senare ;b
puss Nickie.


Dagens outfit

Hejsan ;) här kommer dagens outfit ;)
har varit i kista en liten snabbis, med  syster och hennes kompis, hittade inget specielt, bara lite underkläder.
nu sitter jag och kollar på film, cruel intensions 3, haha får se om den är bättre än  2 an (;


T-shirt, H&M
 Linne(syns inte på bilden ;) ), H&M
Jeans, Diesel
Kavaj H&M
Väska, H&M

haha föresten har jag klippt lugg, hmm.. vet inte vad jag tycker om den än ;)
puss, Nickie.


Söndag

Hejsan ;)
sitter och lyssnar på musik, så jag tänkte kasta in ett inlägg,
har inte gjort något speciellt idag, har varit på bauhouse och öb, haha ;)
riktigt kul.. nej men köpt vitaminer iaf ;)!
imorn har vi svenska prov så ska öva lite mer till det ;)
dagens outfit kommer senare , puss





Lördag

Sitter och glor på film, cruel intensions 2, hha har inte sett så mycket, men värkar  väl.. okej ;)
men ska kolla klart på filmen ( kommer säkert somna ) och äta frukstsallad, yumie ;)



pusshej!


Lördag

heej hej :)
Här kommer dagens outfit, sittandes i bilen ;)
Har varit i täby idag, marknad, mysigt men iskallt,
 varit och firat min morbror , grattis iförskott till honom!


Hood- Cubus,Linne-Gina tricot,Jeans Legins, Bikbok, Jeansjacka-? Väska-H&M

Ska kolla på film nu, ha en bra kväll, puss!


Fredag

Hej ;)
sitter i skolan och har datakunskap, provet i svenska blev inställt, läraren är sjuk ;)
Så har bara idrott och matte kvar, riktigt skönt!
puss hej

Godnatt ;)

Ska gå och lägga mej och öva till svenska provet , som vi har imorgon ;)
wish me luck, haha sov sött!
puss



Bild, sardinien 08, längtar tillbacks ;)

Torsdag

Hej ;)
har precis kommit hem, har varit och firat en vän till familjen som fyllde år idag och innan det var jag och simmade med en kompis ;)! riktigt mys, fast fullt med folk.
Imorgon har vi svenska prov som jag måste plugga till, inte kul ;)
har ingen bild på dagens outfit, så det blir en bild från i sommras,sardinien med klassen :)


puss,
 Nickie

Godnatt

ska gå och lägga mej nu, eller iaf kolla på en film, har ont i huvudet och känner mej helt trött, inte kul, men men;)
sov gott!



<3
Nickie

Onsdag

Så nu har jag ätit, hur gott som helst! :)
Här kommer en bild på jackan som jag hittade igår, riktigt mysmys. 
nu ska jag ut och springa, sen blir det top model ;)
skriver senare
puss, Nickie



från Bikbok


Onsdag

Hejsan ;)
slutade ett idag, riktigt mys :)
skolfotograferingen gick väl okej,tror jag ;b
Nu ska jag äta, skriver nog senare ;)
puss hej,
Nickie

Tisdag

Hej!
Har precis kommit hem och nu sitter jag och äter middag, kyckling och ris, gott ;)
har varit och shoppat idag, hittat en jacka nu (:
Imorn har vi fotografering.. uw, men vi missar iaf första lektionen och slutar ett ;)
nu ska jag dusha, tror inte att jag skriver sen.. får se,
pusshej Nickie.


Godnatt

Godnatt, ska lägga mej och kolla på film nu :)
bjuder på en bild ;)




Nickie.

Måndag dagens outfit

Här kommer dagens outfit ;)
säsmta bildern, men endå





Blå Kavaj, från H&M, Skor från H&M, Väska från friis  company, Klocka från ur och penn.
Adidas tröja från Bulgarien, Chinos från Gina Tricot, prickigt linne från Jc.
ska ut och springa nu, skriver senare,
pusshej, Nickie.



Måndag

Hejj ;)
Har nys kommit hem från skolan idag, hade bara en lektion idag,yeah! , servering, och det är faktikst kul ;)
Idag var det ganska mycket gäster och bara 5 servitörer, men det gick helt okej ;)
pappa, mamma och lite släkt kom och åt, mysigt ;) inte för jag hann träffa dom deräkt men endå.
Dagens outfit kommer senare, men här kommer iaf bilderna på skorna ;)


Bruna stövlar-Skopunkten,Svarta stövlar -Skopunkten, Ljusbruna ''Uggs'' H&M

puss, Nickie.

Söndag

Här kommer dagens outfit ;)


Kofta (lånad) Gina tricot, Vit tröja H&M, Jeans Replay


lägger in

bild på skorna imorgon, nu blire träning och film!
pusshej
Nickie.


 


Söndag

Hejsan ;)
har nys kommit hem , vi var i täby och i stan, först åkte vi till täby, och gick runt på en marknad där, sen drog vi till stan och gick runt lite där ;)
Hittade den blåa kavajen jag har letat efter från H&M, och så hittade jag äntligen chinos som sitter bra på mej x)
Tänkte lägga in bild på mina skor som jag köpte förra veckan och på dagens outfit, men det kommer lite senare ;)


Chinos från Gina Tricot, Skor från Lacoste, Skor från H&M, Väska från H&M och Kavaj från H&M

puss
/Nickie

Lördag

Hej ;)

Har nys kollat på film, Honey, den är riktigt bra assow :) Lil Romeo är med och  han och killen som spelar hans bror är ju sjukt söta! så har ni inte sett, se, klart värt de ;)
Blir tyvärr ingen dagens outfit, glömmde det, och nu har jag mys kläder på meej (;
Är sjukt trött nu, så ska nog lägga mej i sängen och glo på en film till så att jag somnar,
Imorn blir det stan ;) 



 
pusshej
/ Nickie

Lördag

Hellu ;)
Har nys kommit hem, har varit och hälsat på lite släkt, lite mysigt sådär (;
Min kusins dotter hade precis lärt sig att stå, urgullig haha ;)
Var i täbycentrum på vägen ditt, hittade en jacka, tröja och väst ;)
Provade jackan jag ville ha på jc också, men är inte helt säker så väntar lite ;)



Jacka från H&M, väst från Kaphal, Stickad tröja från lindex.

Lägger in bild på dagens outfit om jag orkar senare (;

pusshej
//Nickie

Freedag

Oja! Jag ska börja skriva, men jag liksom glömmer bort ;) yeah right, men endå ska försöka (;
Har varit helt chill idag i skolan, vi var nere på Ubg, haha enda dagen i veckan, helt okej ;)
Färgade föresten håret igår igen, gjorde det jue för 2 veckor sen men det gick typ ut helt ;S, helt knas, det ska ju liksom växa ut, men iaf nu är jag brownie igen ;) haha får se hur länge det håller den här gången ;)
Vene vad jag hittar på ikväll, är helt trött så kanske bara glor på film eller något, orkar inte dra ut iallafall ;)




// Nickie

RSS 2.0