GLAD!

Så glad tjej!
Ringde igår till förskolan och sa att jag sökte jobb som tim vikariat, kom fram till telefonsvarare och lämnade namn och nummer. Imorse blev jag väkt kvart över åtta, klockan nio var jag på förskolan, där jag jobbade fram till 17.00. Åh! Det var helt underbart, verkligen super kul!

Nu taggar jag för bio med Emma!
Innan dess ska jag möta upp en tjej för att sälja en väska och en poncho, så nu ska jag kila iväg, PUSS!


Wantiies




Mörk

Blev väldigt mörkt, men endå rätt bra, så nu är det bara dags att vänja sig !

HAIR


Sitter här med hårfärg i håret, Blir rött igen, men lite mörkare än sist, får se hur detta går...


27/11-11

Godmorgon!
Ny duschad, precis ätit frukost, druckit kaffe och kollat slutet på the proposal.
Härlig morgon enligt mig, tog i mot lite att gå upp, sängen var himla skön, men det var det värt!

Igår kom Emma över vid åtta, vi kollade på Arthur och sen kom Jimmy, Danne, Nicke & Ante förbi.
Vi drack te & kaffe, åt lite gott och spelade spel. När Emma gick satt vi oss och kollade på film, blev Arthur igen.
Hahah men den filmen är så härlig! Väldigt kul enligt mig, mysig kväll.
Ante och Jimmy blev kvar till ungefär kvart över tre, så var nog inte i säng förens kvart i fyra, men konstigt nog är jag riktigt pigg idag. :)


Red VS Blond

 


VS.



RED.







åh herre gud.


Live, Love and Laugh








Mys

Mysig dag i stan med frugan, ätit lunch, shoppat och haft det trevligt.
Köpte även väskan som ja la upp bild på igår, iih! Så fin.
Blev också en kjol och strumbyxor, hittade inte så mycket som jag hade trott ;)

Nu har jag ätit en underbar middag med familjen och är nästan färdig fixad för ikväll,
druckit ett glas vin och lyssnat på lite musik. Åh, idag känns livet bra!


Godmorgon Fredag!

Godmorgon, sitter framför datorn ny duschad och med en stor kopp te,
ska snart börja fixa mig lite smått.
Ska in till stan för lunch och shopping med frugan, inte helt fel det!
Åhh, äntligen fredag, och som vi har längtat!


B a a g



Denna skönhet har jag i tankarna just nu, och imorgon kanske den blir min!


Good Girl

Sådärja!
Städat hela under våningen, det vill säga plockat undan, dammat, torkat & dammsugit.
Men nix var endå inte klar där, städa min systers rum och mitt egna,
dammsugade övervåningen & gick ut med soppor!
Fy fan vad bra man är ibland, och då får man faktiskt skryta...
Pussar!


blurryy



Oj, hittade mitt gammla minneskort (som varit borta ett BRA tag) i min kära lillasysters rum, suck..
 Letat efter det som en galning.. fanns väldigt många och Väldigt gammla kort där.. ååh minnen!
Jag kan inte förstå hur liten jag var, framförallt hur annorlunda jag såg ut, hahah!
ååh nu är jag iaf glad!

ögonblick


om jag kunde välja, om jag kunde styra känslor så hade det nog redan varit så, varit en.
en på miljonen, och endå så kan jag inte, det går inte.
vänder mig om, rör om men nej, samma sak som innan.
och det är nog inte rättvisst alls, inte till någon punkt, och det förstår jag.
ångesten för det som inte finns men längtar över något tar över endå
och nej, jag vet att jag inte borde men jag är för svag för ge mig av
och hatar det jag sedan blir av.


u can't fight the tears that ain't coming.

Godmorgon.
Kom inte upp ur sängen förens ungefär kvart över tio. Framkallar lite ångest, jag blir jätte seg av att gå upp sent, får huvudvärk och känner mig allmänt dålig. Men nu har jag precis druckit kaffe och ska nog ordna något att äta, dock absolut inte sugen eller hungrig, men något blir det nog. 
Sitter och lyssnar på lite underbar musik, sådanna låtar som man får en viss känsla i hela kroppen, tårar i ögonen & känner sig både sorgsen och glad samtidigt.






-

Vill du mysa i biomörkret i höst? MrDeal delar ut ett begränsat antal biobiljetter och det är först till kvarn som gäller!

tisdagen den tjugoandra i elfte tvåtusenelva

Goddagens!
Här ställdes klockan på 8.40, men dålig som man är så sov man vidare till ungefär 11.15, hahah.
Så nu har jag ätit frukost, druckit kaffe & kollat lite på Extreme home makeover!

Igår gick jag ut och sprang vid 21.50 ungefär, sprang i 55 minuter, duschade och åt, sen fick jag för mig att försöka fixa till mig en egen gjord nyårs klänning. Sagt och gjort, lite klippande och fixande så har jag både en idé och nästan en klar klänning! Blev väldigt nöjd och nu är de bara lite saker som ska justeras och sen är den mer eller mindre klar. Fast får bli en hemlis tills det är dags, inte länge kvar nu!

Idag blir det jobb (wihoo) och sen så blir det nog en löprunda med Nicke, får väl se om han är taggad.
Nu ska jag bara sega lite, kanske fixa lite på klänningen och absolut inte göra något krävande alls innan jobbet, Puss!




Bjuder på en gammal bild, mörk & långhårig. Där hade jag till och med mitt egna hår, buuuhu.


Kista


Varit i Kista med Emma idag, städat mitt rum och badrumemt har jag också hunnit med! Nu har jag precis ätit en sen middag och sitter nu framför datorn med en stor kopp te. Tänkte ta en löprunda vid nio, går ju så himla bra nu så! Imorgon är det gym & jobb på schema, Tagga"!


Sööndaag

Sådär ja, nu är helgen fördig jobbad! Ganska skönt att jobba morgon på söndag, för då har man hela kvällen att bara vara
Jobbet gick iaf jätte bra, och när Ida kom vid halv tre så kändes som om helgen gårr riktigt fort!
Varit med mamma och hälsat på Threse som fyllde år, drack kaffe & hade det trevligt,
Nu sitter jag hemma i pyamas, i vårat iskalla hus och har en kurrande mage som längtar efter mat!


15-11-11

God dag!
Sitter här med en kaffe kopp i min hand och alldeles ny duschad.
Åkte till gymmet vid kvart över tio i morse, och där körde jag både kondition och styrka.
Gick mycket bättre än jag hade förväntat mig, och nu känner jag mig väldigt taggad att ta tag i det här igen!

Det roliga är att jag alltid har tränat, så länge jag kan minnas, men under sommaren blev det näst in till obefintligt, några veckor körde jag löpning, sen uppehåll och sen så höll jag på så där till och från. 
ursh. Känns så onödigt att jag började lata mig, hade nog varit väldigt vältränad annars.. men men, man ska inte gråta över spilld mjölk, så nu kör vi nya tag!


Måndag

sovit så där underbart gott i natt eller absolut inte... Ursh, vände och vred på mig till efter tre någon gång, ont i huvudet och kroppen, och sängen var bara almänt obekväm.
 Nu har min syster & systerdotter precis åkt hem, så är ganska väldigt tyst här.
jag ahr precis ätit lunch och nu ligger jag i soffan, ååh vad jag älskar hösteen...


Tisdag

Sitter här med en kaffe kopp, som redan är uppdrucken, men den ska snart bli påfylld så ledsen är den inte.

Jobbar idag, jobbar varje dag lalala (lör,sön,mån,tis,tors) hahha, men det är nog bara för jag har varit ledig ett bra tag, tog ju 'lov' när alla andra hade det. vill ju inte känna mig utanför..
Nej, men det är bra, behöver jobba, är en liten fattig flicka just nu...


Avicii 3 maaars!

yeaah yeaah yeaah x 3 !!!

dämpa ångest med städning

Städat hela nedrevåningen, dammsugit och torkat, plockat bort & satt på kaffe. Snart kommer mamma och pappa hem, och jag känner mig faktiskt ganska duktig. Även om det egentligen inte var min plan, så känns det endå bra. Vaknade upp och kände mig jätte konstig, kom inte upp ur sängen fören halv tolv, ursh. Men nu har jag iaf gjort något, och det känns himla mycket bättre redan nu.

Bråkat med Ellen har jag också, tror inte hon kan se saker från min sida, men det går över, det gör det jämt.
Ibland känner jag bara mig så orättvisst behandlad, och jag vet att jag överreagerar ibland. Men tjat, bråk och ännu mera tjat löser faktikst inget, inte mycket iaf.

Nu ska jag iaf kasta allt åt sidan och vara glad istället, iaf försöka, snart är kaffet klart och sen ska jag fortsätta städningen i mitt rum, hitta något att ha på mig ikväll och försöka ta mig till Jakan för att köpa en primer.
Ska även få träffa fina Sara idag, dansa med bästaste Emma, så dagen kan inte bli annat än bra.

 


ohohohohohonsdaaag!

yeaah, onsdagen är kommen! som vi har väntat, idag smäller det.
hahah nej nu skojjar jag bara, men blir en heldag i Kista med mamsi & Ellen, myyysigt. Sen blir det föra föra föra med Emsan, och sedan uuuutgång!
tagghad tjej!

Igår var jag med Emma mest hela dagen (överaskad? höhöh) Shoppade lite och sen på kvällen åkte vi in till stan och satt oss på Cafe 60 och fikade, mys! Var hema vid halv tolv och en timme senare var jag på väg till Ante för att träffa han och Jimmy, och där blev jag kvar. så lite trööötttis idag, men det går över! PUSS


RSS 2.0