TREYSONGZ


Today

Har varit i stan med Katja nästan hela dagen, kom hem vid sex. Hittade en massa faktiskt, vissar bilder senare. Fick 2 byxor, en byxdress, ett par short, en tröja och två skärp för ca 400 kr, galet! blåste jätte mycket i stan också, min tröja flög upp helt utan för varning,haha.
 Åt advocadosallad från pizzerian till middag, min favorit. Hade lite lax från igår kvar också, så blandade i den. mums! Är fortfarande mätt, xd.


Always fall for your type.


Godmorgon

Sitter i köket och äter frukost just nu, flingor, juice & kaffe. Vaknade strax efter nio imorse.
Vädret är helt knas, sol och moln om vart annat. men inget regn - än iaf :)
Ska alldeles strax hoppa i dushen och göra mig iordning.


hahah, (a)


dynamite

Kom hem för ungefär 50 minuter sen, hunnit äta och dusha.
Sjukt skönt att springa idag, körde 65 minuter. Har fixat lite ny musik också, får man extra energi och orkar ta i ännu mera, ;)
Men kände att benen var lite trötta, kommer få träningsvärk imorn tror jag, men stretchade en massa så jag hoppas inte :)


haha sitter vid bärbara på golvet & datorn i sängen, enda som inte gör ont i ryggen ;)


update

Slutade helt plötsligt regna ;)
haha, men har iaf inte regnat på en stund så tänkte dra ut och springa, passar på.. ;b

Today 29/7/2010

Härligt väder ute. spö regnar här, jippi ;)
Har inte gjort något alls idag typ. Mitt humör är verkligen som vädret, när det är fint väder så är jag glad och vill hitta på/ göra saker och när det regnar/dåligt väder är det helt tvärtom, haha. Men har iaf följt med mamma till Byggmax en snabbis och sen var morfar förbi & drack kaffe och hade med hallon till mig (a) Imorgon hoppas jag på fint väder, ska iaf troligtvis in till stan med en kompis, :)


annorlunda


Okej, jag har nog mer än en dröm väska.. hur fin är inte den här? Underbar!


Mulberry Alexa


  ååh, jag vill ha. Mulberry Alexa i brunt, drömväskan. ;)


Godmorgon

Godmorgon! Vaknade vid 9 och gick upp och åt frukost. Nu har jag precis kommit hem, var uppe i centrum och skulle ta prover på vårdcentralen, men blev inget. ska tillbacka nästa vecka istället :)






Fynd från H&M, sale


23;56

'Jogging rundan' gick jätte bra, och på slutet tog jag i riktigt ordentligt ;) jätte skönt! Var ute i en timma och nu har jag precis dushat & ätit, helt slut nu!  Märks att det börjar bli mycket mörkare fortare på kvällarna nu, när jag kom hem var det nästan svart. och idag fick jag typ någon känsla av höst. haha svårt att förklara, men känndes som det på ngt sätt. Nej ursh nej. inte höst, inte än. men det är ju inte ens agusti än ;) Hoppas dock bara vädret blir bättre snart -.-


Godnatt, sov sött!


Men jag vet att jag döljer en sanning, att väntan inte leder någon stans

Filmen var jätte bra, lite läskig ibland, men bra. Brukar oftast inte tycka om skräckfilmer, antagligen är dom dåliga eller har ingen handling alls. Men det här var mer en thriller, så inte jätte läskig, men hade en handling :)

Men nu ska jag ut och springa, skulle haft fotboll idag, men glömmde bort det, kom på det tio minuter innan träningen skulle börjat, och då satt jag och åt middag -.-  Typiskt. Men sånt händer! That's life ;)


du vill alltid samma sak. du vill ha det du förlorat. men mig får du inte tillbaks


Ha en trevlig kväll! Nu blir det mat och film ;)


The Uninvited

Seeg dag, har inte gjort något alls, sitter fortfrande i pappas tröja och pyamas.. haha
Håller på att få en film skickad över msn, The Uninvited. Har bara sett trailern på min systers blogg och hon säger att den är jätte bra. Så ska se den när den är klar, :)


Lunch

Sitter och äter lunch, juice och ägg& kalkon sallad,  gott är dete iaf :)
Nu lyser solen lite grann, & jag är lite shopping sugen.. men borde spara mina pengar, åker till Bulgarien om bara 10 dagar.
:)


Pappas mysiga tröja (a)


Godmorgon

Gick upp vid nio, ätit frukost, dryckit te och kollat lite på tv. Trist väder ute, så vad ska man göra idag? Men nu blir det först lite spinning här hemma, wihow!


converse.

500 kr.

Turkosblåa Converse storlek 9 tjej & 7 kille. Orginal & oanvända.
Säljes pga fel storlek. Intresserad? mejla eller skicka ett sms;
[email protected] / 070433942


I know who killed me.

Men kuuul. hade skrivit ett inlägg, men sen fick det för sig att försvinna. haha typiskt. Ligger i sängen nu iaf, har precis kollat film, I know who killed me, med Lindsay Lohan. Har sett den förut men den är bra, :)

Ganska härligt väder idag, satt ute i solen ett tag & läste ut en shopaholic i new york, kul men liiite överdriven, som den första :) Annars har jag inte gjort mkt idag, vi har haft gäster och sen grillade vi till middag, gott!


BikBok






Bikbok


Godmorgon

Gick upp för ungefär en timme sen, ätit frukost & ska strax dusha, :)


sitter vid datorn nere, så blir en gammal bild. (;


Today

Har varit iväg med pappa och mamma nästan hela dagen, 5 timmar. haha, var så trött på vägen hem att jag somnade i bilen. Men dom skulle kolla efter saker till huset och jag skulle köpa galgar och kolla på tapet till mitt rum, :) Åt lunch på ikea, som var underbart god. Cheddarbakad sejfile med grönsaks medaljonger och morötter, mums!

 

Usher - There goes my baby


Sweet drems


Dagens outfit &
nu ska jag sova, Godnatt! :)


Erase me


i love the way you lie.


Har precis dushat, och innan dess var jag ute och sprang i en timme. känns himla skönt nu.
Nu ska jag fixa något att äta & sen blir det förhoppningsvis film. vi får se! :)


ibland önskar jag att jag inte tänkte alls.


Där går någon för att bara vara utan att förklara varför kärleken tar skada
när man älskar med varann på ett sätt som bara någon kan.

Melissa Horn - Långa nätter.


en gång trodde jag att jag visste vad kärlek var.



Har varit hos min kusin idag, firat honom i förskott. 24 år, grattis!
Bjöds på smörgåståra, som jag inte tackar nej till.
Nu sitter jag här, lyssnar på musik. Ska byta om till något varmt & mysigt och göra te.


gör inte så här mot mig

det är svårt att veta, gör ont att höra. jag vill blunda. jag vill inte se
känslor som man önskar ingen borde behövt känna. känslor som gör mig ont.
känslor jag aldrig mer vill veta av. sudda ut, bleka och om än radera.
gör mig hel. läk mitt sår. låt mig älska, även om det nu är svårt.


nickie




Måndag;Fotboll!


Gårdagens outfit, Nu - byta om inför fotbollsträningen! ;D


sunday

Har varit i Täby idag, var på marknaden där, Täbygallop. Fyndade en klänning och två tunicor. :)
Ikväll blir det troligtvist grillning med lite vänner, har inga planer för dagen, men vädret är fint, så blir nog att gå ut :)


SATURDAAAY

 


moving on

Näst sista dagen på sommarjobbet idag. Imorgon, och sen har jag en ledighet att se framemot.
USA var underbart. bara vädret som gick att klaga på. Mycket varmare i Sverige, :) Har shoppat ganska så mycket, och varit på stranden de dagar det gick. jobbade i tre dagar där också, och nu har jag praktikplats där.  Så blir att åka tillbacka om ca 9 månader och stanna i 8-9 veckor, :)

Igår var jag i Kista med mamma & pappa, hittade en hel del. mycket var på rea, fyndade en skinnjacka för 249 kr. :) I måndags åkte vi direkt till farmor efter jobbet, hon fyllde år. Grattis i efterskott!
ska försöka fixa om bloggen. inget kul att skriva när den ser ut som den gör, xd



RSS 2.0