Tisdag

Hellu ;)

Har nys dushat och känner mej mycket piggare nu, ska nog gå till skolan imorgon om det inte bli värre bara, men har inte haft ont i magen eller halsen idag så :), är fortfarande jätte förskyld,
men får hoppas på att det är borta imorgon, optemist, javisst ;)

Har suttit och kollat runt på nelly.se och hittade flera klänningar, superfina, tråkigt att bara att dt är frakt och postförskott och shit, men får se om jag beställer (;

om en kvart blir dt desperate housewavies, sen ska jag sova, så då får det bli god natt nu :)!


Bild från resan till Sardinien i våras :)


yes jag vill vinna ;b

Yes, jag vill vinna ''kissies presentkort''  ;D


11;21

Godmorgon, eller iaf nästan :), vaknade för någon timma sen, mår bättre än igår, men fortfarande inte bra, men dt går åt rätt håll iaf (a)

Ska bara vila idag och troligtvis bli frisk tills imorgon ;b
Behöver ett arbete som jag bara har på datorn i skolan så får lite ångest, måste öva på det innan redovisningen på fredag ; /, men men det blir nog bra :)

Ska läsa några bloggar nu, sen ska jag lägga mej i soffan och vänta på att mammi kommer hem (a)
Pappa köpte föresten en bil igår som han ska hämta idag, svart var den iaf, han vissade bild men jag var så trött igår att jag knappt minns haha x)

men jag skriver sen :) pusshej!


Måndag 19;49

Hejsan :)

Hann inte skriva något mer igår kväll och idag har jag inte orkat förens nu, är sjuk, ursh.
avskyr att vara sjuk, har feber, förskyld ont i halsen och magen och känner mej extremt svag, orkar inte ens gå...
Har sovit sisodär hundra timmar idag, vaknade vid 20 över tre och frös som en tock.
mjukisbyxor, tröja, strumpor och tofflor, 2 täcken och dunntäcke + vetekudde, och fryser endå,
ajja nu ska jag sluta klaga, såg iaf att solen var framme idag, vad underbart! Hoppas ni njutigt :)

Nu ska jag lägga mej i soffan igen och kolla på 90210, och vila upp mej, men tror jag är hemma imorgon med, vi får se, ha en underbar kväll! 

 Juste sitter på datorn, nere och här har jag inga bilder lr nåt, så här får ni en tjusig bild på pappis gammla bil :) Lite sommar kännslor på köpet också! öven fast den känns väldigt långt borta nu...  pussipuss".

Söndag

Hallå hallå (;

Har precis ätit lunch nu, ugnspannkaka med hallon, riktigt gott ;b och nu sitter jag här och äter lite cashewnötter, är helt galen i d (a)

och imorse var jag och handlade med pappa på willys(a), haha, bäst att handla med han, då får man köpa vad man vill ;)

ursh är helt seg idag, kunde inte sova inatt, och sen vaknade jag 6.15, ofta man vaknar då?, men sen halv sov jag typ till halv 10 imorse och gick upp och åt frukost ;)
 Juste, kollade på don't mess with Zohan ( lr vad den hette) igår, inte speciellt bra så orkade inte se klart den, bara överdrivet larvig, haha

ajja, jag skriver nog senare, annars får ni ha en bra dag (;

28 mars ;)

Shooo ;)

Nu är praktiken slut, så nu kanske jag orkar börja skriva igen ;), nej men har faktikst inte orkat, somnat typ 9 varje dag under apun, haha och upp 6, ursh, men nu är det slut, eller det hare varit en vecka men men, har inte orkat skriva förns nu ;)
fast det har varit sjukt kul också, kommer sakna personalen, fast kommer förhoppningsvis få jobba när dom behöver extra folk, d nice!

Ajja, den här veckan har gått rätt fort, har haft redovisning på svenskan, gick faktiskt bättre än jag trodde,  och i torsdags vare teater/föreläsning, om droger, alla som var med var under behandlig, den var bra, både stark och sorlig. Fredagen var också rätt chill.

Och idag har jag varit med min familj och firat min moster som fyllde år i onsdags, mysigt ;p, träffade kusin och sysling också :), juste var på friskis och svettis imorse också, haha! och så har jag färgat håret ;)!

Har inga deräkta planer ikväll, kanske följer med min familj till barndomskompis och familj, får se om jag orkar (a)
ajja, skriver kanske senare, vi får se, ha det bra puss och kram ;*


8 Mars, Börjar igen.

Hejhej!
Nu är jag förhoppningsvis tillbaks, ska inte lova något, för jag kanske slutar igen, men vi får se, just nu vill jag iaf inte sluta, Har ju knappt börjat igen ;)!
Har inte skrivit på länge, yes i know, har inte orkat, haft tid eller lust..
Men det har jag iaf nu! ;D

Jag praktiserar just nu, på restaurang, riktigt jobbigt, men kul! Så helgen har varit välbehövlig, har varit slut hela veckan ;)
har inte gjort så mycket nu i helgen, kollat på film, shoppat, vilat,tränat, träffat familjen och sett ännu mera film ;)
Kollade nys på Hotel Rwana, den var bra, men riktigt hemsk, och sann... :/

Köpt skitsöta skor från HM har jag också gjort, helt galet söta ;)
Har köpt ca 6 skor under tiden jag inte har bloggat som jag kan vissa sen, men här är de jag köpte i helgen iaf


Nu ska jag ut och gå en stund, har nys ätit, kikärtsbiffar, riktigt gott ;)
puss!


RSS 2.0