22 september

Sitter här vid datorn och dricker kaffe, så tänkte faktikst blogga, haha, tag sen nu... ;)
Förra veckan orkade jag inte iaf, mådde ursh, huvudvärk och hängig, :( meen nu är jag tebax, haha iaf för stunden ;)

Idag hade jag en lektion, bild, var riktigt tråkigt faktikst! började 8.30 och slutade 9.45, sen drog jag till kista en stund, och sedan hem, åt lunch och glodde lite på tv & satt här:)
Innan middagen gick jag ut på en liten promenad, haha var galet utråkad, sen åt jag och nu sitter jag här, igen!
hamnar alltid här, konstigt nog... ska iaf ut och springa strax, ska försöka få min syster att cykla med, mohahah :)

skriver nog snart igen! kram


8/9

Hejsan, har liksom inte hunnit bloggat typ :)
I helgen var jag i Täby, både på lördag och söndag, såg ''Dogge'' och Josefin från vakna från The voice i täby centrum, haha ;)

Idag har jag faktikst jobbat!, på Wayne's coffe, det var faktikst kul, och jag ska jobba om två veckor igen, ;)
Åt lax och spenatpaj till lunch, riktigt gott.

Jag tänkte gå och simma faktikst, men måste kolla uppetiderna först. Man kan köpa simmkort på skolan för 30 kr, och då får man simma hur mycket man vill, sjukt bra, för att gå och simma en gång kostar igentligen 30 kr ;b

men jag skriver nog senare, får se om jag drar och simmar, ha det bra iaf!


23:23


Jeans tights, Gina Tricot,
 Kofta, Gina Tricot,
 Linne, H&M


19.11

Hej!
Har precis ätit middag, as gott. Grillat med sallad, oliver och hummus.
Åkte till stan efter skolan, och träffade syster och hennes kompis där :)
Hittade en väska, lägger upp bild senare om jag hinner, fin var den iaf.
Hittade inte tunican från H&M i min storlek, fanns i grön, men nej, den vill jag inte ha ;)

Serveringen i skolan gick bra, ganska kul också, :)
Vet inte riktigt vad som händer ikväll, hade tänkt att dra ut, men det regnar, uwwa.
Skriver senare om jag hinner, annars ha en bra kväll!


4/9

Godmorgon, :)
Har varit vaken i ca 40 minuter, ätit frukost och kollat lite på film, ska strax börja göra mig klar :)
Ingen huvudvärk idag iaf, och så har jag sov morgon, börjar 10, så måste ta bussen 20 över 9.
Har bara en lektion idag servering,  10 - 14.30. Faktikst ganska kul, men ibland är det ganska svårt (;
Regnar föresten ute, inte kul, men men ha en bra dag, skriver nog ikväll igen :) //N

11:08

Sitter här och dricker kaffe, blev utråkad att se på tv, men ser att Greys Atomhy börjar nu, så ska nog kolla lite på det :)

Tänkte lägga ut bilder från Usa ikväll, har hur många som helst, men vi får se, datorn där uppe har börjat bli helt knas, ska be pappa kolla på den ikväll, :)
Tänkte även lägga ut lite kläder och löshår jag ska sälja här ibloggen,
tänkte lägga ut på blocket lr tradera, men varför inte prova här?
Så tänkte rensa garderoben och fota lite kläder nu, så att jag gör någon nytta, :)

Skriver sen, pusshej!

En bild från Usa, som jag hittade på min systers blogg :) haha, jag till vänster, sen min syster och hennes kompis, :)


Onsdag, 3/9

Godmorgon, sovit gott?
Det har jag, men vaknade upp med huvudvärk, typiskt. Gick och la mig vid 9 igår kväll pga det, trodde det skulle vara borta när jag vaknade, men nej, så jag ringde skolan och gick och la mig igen :)
Nu har jag ätit frukost, och mår lite bättre, men huvudvärken är kvar, uwwa.

Tänkte beställa en tröja/tunica från H&M, men den var såklart helt slut, men ska ändå åka i helgen antagligen, så får hoppas den finns i butik :)
Men iaf, skriver nog senare, nu ska jag lägga mig och vila i soffan.
Ha en bra dag! xoxo


Tunican från H&M, förövrigt tycker jag modellen är väldigt vacker, hennes hår är underbart!

Dagens

Tänkte slänga in en bild på dagens outfit :), inget speciellt och dålig bild (mobilkameran) men endå :)


Legins; H&M
Huvtröja;H&M
Line;Gina Tricot
Skor; Indiska
Väska; New yorker


Tisdag

Hejsan :)
Har precis städat klart mitt rum och bäddat rent, blev fint, thihi
Slutade kvart i 10 idag, sen drog jag till jakobsberg och sökte jobb, lämnade tillbax ett par skor och köpte blommor till mamma och papppa, på ungefär en timme ;),  kom hem åt lunch sen drog mamma och jag till jysk och IKEA och påvägen hem stannade vi på willy's och köpte mat!
Köpte 2 filtar på jysk, och 6 kaffe muggar och två kuddar på IKEA, och bestik på Willy's ;) fick även två blommor till mitt rum av mamma, tack!


mitt ny städade rum ;)

RSS 2.0