Puss & ha en underbar natt!


jag är en supernörd

men en super kraft har jag iaf"!

tagggaahh


1-2-3

så hade man tre nya tatueringar ;)


Godmorgon

Sitter och äter frukost framför datorn, gick väl upp för ca 45 minuter sen, snabb tjej.
Fortfrande trött och vill egentligen bara lägga mig i sängen igen... puss

God kväll

Hej! Precis hem kommen från en löprunda på 61 minuter, gick as kalas bra!
Lite kul då jag vid åtta tänkte gå och lägga mig för jag var himla trött, men tvingade mig själv och det gick över förväntan. wiii, glad tjej!

Imorgon blir det jobb vid tre, och innan det vet jag inte vad som ska göras, blir nog en löprunda och sen så ska jag iaf försöka gå upp i tid, börjar skämas lite grann över mina morgon rutiner nu...

Nästa vecka har alla skolmänniskor lov, och jag längtar, fy satn i gatan vad kul jag ska ha. hahaha, har ju också 'lov' tyyp! hihih! Nu blir det duschen och sen hopp i sängen! PUSS


bild från i helgen, med min snyggish tishaaa ;)


24 oktober

Godmorgon!
Sitter här och äter lite frukost, ska snart bege mig för att möta Emma och Zero, för en lång promenad!
Vaknade för sisådär en 20 minuter sedan ( fy på mig )

 Men det behövdes kan jag lova! Igår natt kom jag hem lite efter tre, sen när jag gick och la mig ställde jag klockan på kvart i åtta. Men jag somnade aldrig, det gick bara inte.
 Så gick till jobbet utan att sovit en blund.. efter en utekväll.. höhö duktig tjej, men det gick faktikst väldigt bra!

Vid två på jobbet fick jag besök av Jimmy P och Antiis, så när jag slutade en halv timme efter följde de med för att kolla film hos mig. Hemma var redan Ellen & Nicke och lite senare kom Alex, så kändes som en himla ungdomsgård här i gårkväll... höhö nej men det var mys, iaf ett tag.

skriver seeen, nu ska jag skynda mig!


work it out

Torsdag 20/10 - joggade 52 minuter

Fredag 21/10 joggade 61 minuter


iiih. nu känenr jag mig liiite duktig!!

people


bara för livet suger hårt just nu

.. och bara för att jag är så underbart jävla vacker!

-

rutiner finns knappt längre, inget att gå upp till, ingen ork att göra något alls för.
och jag hatar det. jag behöver något att göra, jag blir sjuk av att leva så här.


om himlen finns är jag förlorad

..........


ord

Det gör ont att se människor förändras, se dom bli någon annan,
inte längre vara den personen du en gång lärde känna. 

Det gör ont när årstiderna går mot en gråare och kallare tid, när tiden bara går och man inte riktigt hänger med.
När alla roliga och härliga stunder av sommaren känns så himla långt bort, när allt helt plötsligt känns lite sorgligt. Allt verkar ha blivit lite råare och hårdare på något konstigt vis.

Jag hatar att känna känslan av att inte räcka till, inte hinna det man vill.
Känna sig otillräcklig och bara få höra allt man gör fel, hur dålig man är.

Om sommaren är frihetens tid, då man kan göra precis vad man vill, då är hösten alla måstens tid, då alla helt plötsligt är lite argare, ledsnare och helt enkelt en smula deppigare.

Jag vet att jag själv har förendras en del, något som jag behövde göra för att få vara mig själv, känna mig starkare än jag någonsin varit. Och jag vet att jag kommer få dessa känslor över mig varje gång varma vindar blir kalla igen. Men just nu är det riktigt tungt, just nu måste jag få ut mina tankar för att inte gå sönder. 


RSS 2.0