Today

Blev ingen shopping med Emma, stackarn hade jätte ont i magen. Krya på dig! Blir förhoppningsvis av imorgon istället, :) Men i stället åkte jag med min lillasyster till Vedetsa Centrum för att pierca hennes öra. Hon fick bland annat det av mig när hon fyllde år i januari, men det har inte blivit av ;p. Alltså inte ett vanligt hål, utan i mitten av örat, i den lilla ' flicken' man har. haha jag suger på att förklara & jag vet inte vad det kallas xd Någon som vet?

Blev bra iaf, och jag skulle filma, men duktig som jag är så blev det ingen film. Glömde trycka på knappen så att inspelningen skulle börjar. så där stog jag och trodde jag filmade, haha! Sen gick vi in på Öb & någon smyckesbutik och blomaffär. Köpte läkerol och jätte fina stenar med ordskap på. 'Kärlek övervinner allt' och 'Kärlekens dörr är svår att öppna och svår att stänga' Blir fina att ha på min byrå när mitt rum är klart :)

Tog bilder på min outfit, så det kommer upp senare också! Känner mig duktig ;b haha! Har fotbollstränning ikväll, så blir tidig middag & imorgon jobb, :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0