Frukost

Godmorgon!
Somnade till slut, någon gång efter fem, suger men kom iaf upp vid halv elva, så inte på tok för sent iaf :)
Nu sitter jag iaf här och äter super frukost, kaffe, ägg, proteindrink & yoghurt med mussli, mums!
Älskar ägg, skulle kunna äta det jämt typ, kommer verkligen sakna de pocherade äggen jag alltid äter till frukost i usa.

Blev precis en liten paus i frukosten då jag såg att lilla Ronja sprang runt på tomten, jäkla kanin, men hon är inte speciellt svår att lura så nu sitter hon i buren igen ;)

Blir att äta upp frukosten, byta om och hämta en bok, sen mot solstolen! Puss


upd; HAHAHAH lite trött är jag nog fortfarande, märkte att jag hade skrivit att 'lilla Ronja sprang runt på kroppen' WTF? hahahah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0