Onsdag

Hej!
Inte haft tid att blogga, inte varit hemma speciellt mycket så då blir det ganska svårt! ;)
Har en veckas semester iaf, börjar jobba på tisdag nästa vecka, så skönt!

I måndags hade jag heldag med Julia, som blev väldigt lyckad, avslutade med brasa och kaffe - i regnet i Lejondal med Niklas, Putte & Alex. Blev dock inte så jätte långvarit då vi blev ganska kalla, men endå var det ganska mysigt. Så vi åkte förbi mig och sen vidare till Putte, där vi kollade på film( blev två eller tre? ) slutade med att vi sov över där iaf, för vi vågade inte ta oss hem efter skräckfilmen, haha.

Igår kom jag hem vid halv fem, dushade och sen åkte jag till Jakosberg en snabbis. Sen blev det packning, fixade mig och sen bar det av till Julia. Hos henne blev tacos följt av drink mys och sen tittade lite vänner förbi, härligt! Blev även lite kaffe och tacos igen senare på kvällen, gick väl och la oss vid halv tre och gick väl upp vid halv tolv & var hemma vid tolv, :)

Ätit frukost, duschat och solat i en timme nu, ikväll skulle vi dra ihop lite folk och dra till någon bar i Jakobserg, blir nog mysigt. Blir att sova hos Julia idag igen, då min familjs semester är över och vill helst inte störa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0