i rymden finns inga kännslor,

men det gör det på jorden!

Fy satan i gatan vad trött jag är, knappt sovit i natt pga av tandvärk. Nu är min kära visdomstand inflamerad igen, tjoho vad glad man blir. Gör så ont att både svälja & tugga, sova på den sidan vill jag inte ens tänka på.
och huvudvärken jag får pga av inflamationen är inte att leka med. Och juste! Det roliga? Tandläkar jäveln vill inte dra ut tanden, för neeej den är juuu så frisk och fiiin! i helvetet heller, så fall borde jag inte gått runt och haft ont från och till i 3 års tid. Käka tabletter dygnet runt kan väl inte vara så himla bra eller? Knappt det hjälper längre heller för den delen -.-

Nej, men fy så optimistisk jag kan vara då. Annars är allt annat bra. Har gjort något jag knappt minns jag gjorde sist idag. Gissa vad? STÄDAT mitt rum! Wihow vad duktig jag är! Få ingen chock nu, för kan inte lova att de ser så vacker ut som det gör nu länge till (a)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0