Today

Drog till Jakobsberg en snabbis vid halv ett? sen vidare till stan, hittade en del saker som jag inte alls behövde men glädjes över att de nu är i min ägo! Hade bland annat vunnit ett par skor på auktion och super tur som man kan ha ibland så bodde ägaren i staden! Himla fina var dom och nya skor för 100 kronor är inte mycket att bråka om ;)
Kom hem rätt sent, eller ja, blev en heldag i stan, var iallafall hemma vid halv sju och då blev det middag, mums!
Sen blev jag våldgästad av Alex&Nicke så då blev det bullar & kaffe, inte mig emot! Hahah blev senare att möta upp Putte som också ville ha en bulle & sen blev det en löprunda! Var hemma vid halv tolv, så blev lite sent, benböj & dush därefter och nu ligger jag i sängen och har nys mumsat i mig lite frukt!
nydushad & glad lalalaa!

Kommentarer
Postat av: duvetnikkie

vad fin du är! gillar ditt namn också, hehe :D

2011-06-02 @ 18:44:38
URL: http://duvetnikkie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0