Fredag

Sådärja, väldigt länge sen jag skrev igen..
Men blev sjuk i söndags och har varit sjuk hela veckan,
är bättre nu, men är fortfrande förkyld och har liiite ont i halsen än.

Jobbade måndag och tisdag, men det gick inte bra alls,
sen så fick jag sjukanmäla mig från dagis resten av veckan. suger. hårt.
Men men, nu är jag iaf okej, och ledig tills på söndag eftermiddag. wiiiie.

Igår kväll gick jag och Ellen förbi Nicke som fyllde arton. Grattis igen!
Han fick champagne, massor av godis & sina favorit bullar, haha.
Sen hjälpte vi honom att snagga sig
 och så fick jag fixa både hans och Antes ögonbryn, haha roligt som fan.
Kan ju säga att de var mycket känsligt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0